Autorima najboljih novinarskih radova uručene nagrade

Autorima najboljih novinarskih radova uručene nagrade

Pon, 03. Feb. 2014.


Dodjelom nagrada autorima najbolja tri rada okončan je konkurs za najbolju novinarsku priču/blog/foto-reportažu, radio i TV prilog s ekološkom tematikom u okviru Kampanje podizanja javne svi...

Dodjelom nagrada autorima najbolja tri rada okončan je konkurs za najbolju novinarsku priču/blog/foto-reportažu, radio i TV prilog s ekološkom tematikom u okviru Kampanje podizanja javne svijesti - implementacija Plana strateškog komuniciranja u oblasti upravljanja čvrstim otpadom „Čist okoliš – Čista savjest”, koju provodi Ministarstvo okoliša i turizma Federacije BiH.

Prvo mjesto, plaketu i nagradu od 800 KM osvojila je novinarka BH Radija 1 Sanela Habeš, drugo mjesto i 500 KM pripali su novinarki TV 'Hayat' Irmeli Malić, a treće mjesto i 300 KM osvojio je novinar Federalne novinske agencije (FENA) Emir Felić.


Generalna tema konkursa bila je ekologija s akcentom na problem odlaganja otpada u BiH, problem nelegalnih deponija i tekstove koji govore o rješenju datog problema te podižu svijest javnosti te grade odgovoran odnos prema okolini, a nagrađivani su radovi objavljeni u periodu januar-decembar 2013. godine.

"Konkurs za najbolju novinarsku priču bio je jedna od značajnijih aktivnosti u okviru kampanje, s obzirom na to da su mediji u direktnom kontaktu sa građanima. Građani trebaju shvatiti da je odlaganja otpada preko centara za upravljanje jedino ispravno rješenje, a da mediji, svojim djelovanjem, tome mogu doprinijeti.Okoliš nema granica. Zrak, voda i zemlja zavise od svakog pojedinačno", kazala je prilikom dodjela nagrada Branka Đurić, ministrica okoliša i turizma Federacije BiH.

Prednost u ocjenjivanju imali su tekst/blog/reportaža koji su u najvećoj mjeri u skladu s nekim od osnovnih tema Kampanje: Čišćenje i uklanjanje nelegalnih deponija, jačanje svijesti o potrebi izgradnje sanitarnih odlagališta otpada u BiH, pojašnjenje razlike između nelegalnih i nesanitarnih deponija i regionalnih centara za upravljanje otpadom, podizanje javne svijesti o finansijskoj isplativosti regionalnih centara za upravljanje otpadom, prikazivanje trenutnog stanja infrastrukture za upravljanje otpadom te komunikacija trenutnih problema i rješenja.
Predstavnici žirija kojeg su sačinjavali predstavnici ministarstva i mediji istakli su zadovoljstvo da je prvonagrađena priča jednoglasno izabrana za najbolju sa maksimalnim brojem bodova od svakog člana žirija, što govori da je priča zadovoljila kriterije strulnih osoba iz ministarstva, ali i novinarske kriterije i standarde te je kao takva na najbolji način oslikala zadatu termatiku.

Kampanju podizanja javne svijesti u oblasti upravljanja otpadom "Čist okoliš - čista savjest", koja je dio Drugo projekta upravljanja čvrstim otpadom, provodi Federalno ministarstvo okoliša i turizma BiH. Sredstva za kampanju osigurali su Švedska međunarodne korporativne agencija za razvoj SIDA i Svjetska banka. Implementator kampanje je BORAM agencija.