Manifestacija „Zimi u susret“ započela otvaranjem Regionalne konferencije na Kupresu

Manifestacija „Zimi u susret“ započela otvaranjem Regionalne konferencije na Kupresu

Čet, 16. Dec. 2010.


Jučer je u hotelu Adria-ski na Kupresu, otvorena Regionalna konferencija "Brendiranje destinacija kao novi iskorak u turizmu", čime je započela trodnevna manifestacija službenog otvara...

Jučer je u hotelu Adria-ski na Kupresu, otvorena Regionalna konferencija "Brendiranje destinacija kao novi iskorak u turizmu", čime je započela trodnevna manifestacija službenog otvaranja zimske turističke sezone „Zimi u susret“, a koja se održava pod visokim pokroviteljstvom Federalnog ministarstva okoliša i turizma i koja je svojevrsna manifestacija dana BiH turizma. Nesporno je da Bosna i Hercegovina ima značajne potencijale za razvoj kvalitetnih turističkih proizvoda te da se Bosna i Hercegovina, ali i svaka naša pojedinačna destinacija, može brendirati kao turistička destinacija. To je najvrjednije i najdugoročnije što nas može promovirati u regiji i svijetu. I, bez obzira što bez prirodnih resursa nema turizma, ključ uspješnog turizma nije samo u rijekama, planinama i netaknutim šumskim bogatstvima, nego je prije svega u osnovnoj i pratećoj infrastrukturi i dobro osmišljenoj priči koja oslikava identitet BiH kao destinacije. Zato smo brendiranje destinacije i pojedinih segmenata turističke ponude postavili kao temeljni cilj i u to smo spremni uložiti svoju energiju.
Brendiranjem želimo osigurati veću konkurentnost BiH kao destinacije, ali istovremeno jamčiti poštivanje društvene i kulturne autentičnosti pojedinačne destinacije, očuvanje njezinog naslijeđa i tradicionalnih vrijednosti. Na tom tragu otvara se niz pitanja: kako uspješno istaknuti originalnosti i autentičnosti naših destinacija, kako stvoriti brend koji će zaživjeti u svijesti domaćih ljudi, ali poslati željenu sliku na ciljana tržišta. Zbog toga je od iznimnog značaja regionalna konferencija "Brendiranje destinacije kao novi iskorak u turizmu" od koje očekujemo da pruži makar dio odgovara na pitanje kako kreirati vizualni i verbalni identitet BiH kao turističke destinacije, kako ispričati priču koja će rezultirati boljom posjećenosti naših destinacija, jačom potražnji za našim turističkim proizvodima, povećanjem turističkih rezultata te u konačnici – zadovoljstvom našeg stanovništva.
Uz pripremljeni stručni ali i bogati zabavni sadržaj tijekom tri dana manifestacije Zimi u susret, pozivamo vas još jednom na centralnu svečanost službenoga otvaranja zimske turističke sezone u petak, 17.12. 2010.g. u 13 i 30, uz izravan prijenos na BHT1 i RTRS-u, sa Kupresa, Kozare i Bjelašnice. Pridružite nam se na jednoj od navedenih lokacija, i otvorite sa nama novu zimsku turističku sezonu 2010/2011.g.