BH turizam traži svoje mjesto pod nebom internet revolucije

BH turizam traži svoje mjesto pod nebom internet revolucije

Sri, 07. Dec. 2011.


Promocija turizma putem interneta u svijetu sve više dobija na značaju, a zahvaljujući većim ulaganjima u internet turizam mnoge zemlje u susjedstvu, naročito Hrvatska prave dobre rezultate...

Promocija turizma putem interneta u svijetu sve više dobija na značaju, a zahvaljujući većim ulaganjima u internet turizam mnoge zemlje u susjedstvu, naročito Hrvatska prave dobre rezultate posljednjih godina. Svakako pomaka ima i u BiH, iako još uvijek tražimo svoje mjesto pod nebom internet revolucije. Stoga, internet u turizmu nije budućnost nego i sadašnjost i tom načinu promocije se danas mora posvetiti posebna pažnja, kaže za ekapija.ba Almir Peštek, docent na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.

Branka Đurić, ministica Federalnog ministarstva okoliša i turizma u razgovoru za ekapiju kaže kako je u današnjem vremenu nije jednostavno plasirati informaciju, s obzirom da su se kriteriji važnosti vijesti apsolutno izmijenjale, te ukoliko informacija nije neka senzacija teško da ćete uspjeti dobiti pažnju čitatelja i gledatelja.

"Iako FMOIT-u promocija nije primarna djalatnost, već su za to zadužene Turističke zajednice, od krovne TZ FBiH do onih na kantonalnoj razini, Ministarstvo ipak radi na promociji putem radio jinglova, TV emisija, specijaliziranih časopisa koje podržavamo,a jedna od važnijih načina promocije jeste putem našeg web sitea, koji je moderog dizajna, atraktivan i jednostavan za uporabu svima, a koji nudi sve bitne informacije iz sfere djelovanja FMOIT-a. Također naše Ministarstvo putem potpore drugih projekata omogućava širenje i dostupnost informacijama, te poboljšava promociju i turističku ponudu cijele Bosne i Hercegovine", kaže ministrica Đurić, naglašavajući kako bez obzira na sve do sada urađeno, su svjesni da se u promociju stalno treba ulagati i da se svakako treba više fokusirati na internet i oglašavanje putem društvenih mreža, s obzirom da njihova popularnost može pomoći svakako u dostupnosti informacija širim masama.

Đurić smatra kako ulaganja u turizam moraju biti još veća, jer turizam u privrednom i društvenom razvoju Federacije BiH ima važno značenje. "Gledajući unazad par godina, sredstva ulagana u turizam su se povećavala, ali svakako da trebaju biti još veća ukoliko želimo ostvariti još kvalitetnije rezultate."

U Ministarstvu kažu da ništa ne smiju prepustiti slučaju, te će i promociji Strategije turizma koja će omogućiti ostvarenje glavnog strateškog cilja biti posvećena velika pažnja, odnosno planirano je da se promoviše na tzv. klasični način (printani mediji, bilbordi, jambo plakati), ali i putem interneta i raznih medijskih kampanja.

"Prateći svjetske trendove i svjesni važnosti i neophodnosti reklame,do sada se dosta toga pomaklo i ide na bolje. Stoga ćemo i dalje nastaviti raditi na osmišljavanju kvalitetne promocije kako putem interneta koji u 21.stoljeću omogućava dostupnost informacije većem broju populacije,tako i na promociji općenito, kroz mnoge TV i radio emisije i tiskovine. Radit ćemo na tome da aktivnosti Ministarstva koje započinjemo ali i završavamo s istim ciljem, a to je promocija turističkih potencijala BiH budu dostupnije širim masama, od poslovnih ljudi, do onih kojima je surfanje neobavezna dnevna rutina", naglašava Đurić.

www.ekapija.ba